22 augustus 2007

Geen mening

Sanneke Nulkes presenteerde zich donderdag 1 maart tijdens een bijeenkomst van VVD-kopstukken in partycentrum De Kleine Engel (Heereweg 461) als nummer elf op de VVD-kandidatenlijst voor de Provinciale Statenverkiezingen van woensdag 7 maart.
De pas 24-jarige ging in op de slogan ‘Help de regio verzuipt’. Ze vertelde: ‘Ik wil me sterk maken voor de aanpak van files, woningbouw voor jongeren, verkorten wachtlijsten jeugdhulp en behoud van de natuur.’ De logische vraag was hoe Nulkes dat wilde bereiken: heeft ze concrete plannen? ‘Nee, ik wil vooral luisteren naar de mensen die veel meer ervaring hebben dan ik.’ Maar als u zo hoog op de lijst staat, zult u toch wel eigen ideeën hebben? Wat vindt u bijvoorbeeld van het plaatsen van geluidsmeetinstrumenten in de Bollenstreekgemeenten, om de geluidsoverlast van het vliegverkeer te meten? ‘Daar heb ik geen mening over en wil ik geen antwoord op geven. Ik laat me geen woorden in de mond leggen. Vraagt u me maar wat anders!’

Geen opmerkingen: